בניית אתר / חנות אונליין

שנת 2020 הוכיחה לכולנו שרצוי ואף חובה שלכל עסק תהיה נוכחות דיגטלית ואתר.

אבל, איך אנחנו ניגשים בכלל לכל הקטע הזה של בניית אתר?

איך הוא הולך להיראות ומה הולך להיות מוצג בו?
האם הולך להיות בלוג? או רק חנות? או שבעצם זה אתר תדמית?

כבעלי עסקים עולם בניית האתרים והנגשת תוכן הוא אינו תחום ההתעסקות שלכם
ולכן החלטנו לפרט לכם כאן מה הם ארבעת המרכיבים לאתר מוצלח.

ככה כאשר תקבלו הצעות מחיר מספקים שונים, לפחות יהיה לכם ידע בסיסי אל מול מה אתם עומדים.

שלב ראשון - תוכן האתר.

מה הולך להיות כתוב באתר?
מה הוא הולך להציג?

האם זה אתר תדמית שנועד להציג את העסק ולהניע לשיחה
או מילוי תופס או שמדובר באתר מכירתי נישתי שמיועד למכור פריטים?

שלב התוכן הוא שלב חשוב מאוד, אחרי הכול מי שהולך לבנות לכם את האתר הוא לא בהכרח קופירייטר
ולרוב ידרוש מכם טקסט מוכן להעלאה ועדכון באתר.

בשלב זה עליכם לחשוב איזה טקסט אתם רוצים שיופיע בעמוד הבית, אילו תכנים יופיעו בעמודים השונים?

לכן ברגע שאתם יודעים איזה סוג אתר אתם צריכים – תדמית / בלוג / עסקי / חנות / משולב.
הדבר הבא שתרצו לעשות זה להשיג מספר אתרים של מתחרים בתחום על מנת לקבל רעיון,
הבנה וסגנון לטקסט שאמור למלא את האתר שלכם.

במידה והחלטתם לתת לצוות שלנו לבנות לכם את האתר, אנו נציע לכם לכלול גם את השלב הזה בחבילה,
מה שיעניק לכם קופירייטר צמוד שיכתוב בשבילכם את כל הטקסטים הנדרשים לאתר.

השלב השני הוא איפיון האתר.

איך האתר הולך להיראות?
אילו צבעים ישלטו בו?
איך יראו הכפתורים?
וכמה עמודים יהיו באתר?

על השאלות ועוד עונה שלב אפיון האתר.

בנוסף אפיון האתר הוא למעשה השלב שמאפשר לנו לראות כיצד האתר יראה במלואו עוד לפני שהתחלנו לבנות אותו!

העבודה על אפיון האתר מאפשרת לתקן ולשנות את עיצוב האתר עוד לפני שלב הבניה
ובכך לחסוך המון זמן בשלב ביצוע הבניה של האתר.

שלב האפיון מתבצע לרוב על ידי מעצב מקצועי ולא על ידי בונה האתרים עצמו.

חשוב להדגיש כי ישנם בוני אתרים שהתמקצעו גם בעיצוב מציעים את השרות הזה בנוסף לשירות הבניה.

אצלנו ב EH-Marketing תקבל מעצב מקצועי שישוחח עמך ויעצב בעבורך את האתר.

שלב שלישי - אילו תמונות הולכות להיות באתר?

תמונות הן חלק בלתי נפרד מחיינו, הן מנציחות רגעים ומעבירות מסרים, רגשות ומחשבות בקלות ובמהירות.

קשה לדמיין איך החיים שלנו היו נראים ללא תמונות.

כאשר אנו נגשים לבנות ולעצב אתר חדש, חשוב לדבר על אילו תמונות יוצגו באתר?

ובכלל האם יהיו תמונות בעמוד הבית?
או שיתבסס רק על צבעים?

במידה והאתר מכיל פוסטים – אילו תמונות יוצגו כתמונה הראשית של הפוסט?

ואם מדובר בחנות אונליין – האם יש לכם כבר תמונות מקצועיות של המוצרים שאתם רוצים למכור?

הכל כמובן משתנה ומותאם למידת הצורך של הלקוח והמטרה של האתר.

ועדין חשוב להקדיש מחשבה לנושא ולהחליט מבועד מועד האם אתם הולכים להסתמך על תמונות חינמיות מהרשת או על תמונות מקצועיות בתשלום או על ידי צלם.

תמונות שלכם או של המוצרים שלכם שצולמו על ידי צלם מקצועי יכולות לשדרג את נראות האתר במספר רמות ובנוסף הן גם מאפשרות ליצור אוטנטיות.

שלב רביעי - בניית האתר עצמו.

ברגע שיש בידנו את התוכן אשר אמור להופיע באתר ויש לנו גם את תבנית העיצוב שמראה לנו כיצד הולך להיראות האתר ואת התמונות שבהן אנחנו הולכים להשתמש , אפשר לגשת אל השלב האחרון והוא שלב בניית האתר עצמו.

שלב זה מאתגר ודורש מקצועיות רבה, על בונה האתרים לקחת את כל חומרי הגלם שסיפקנו לו ולייצר מהם אתר חיי שעובד ומתפקד בדיוק כפי שתוכנן.

בסיום שלב זה יהיה בידכם אתר שלם ומוכן לקליטת קהל חדש שיכיר את העסק שלכם ואולי אפילו יבצע רכישות בחנות האונליין במידה והחלטתם לפתוח כזאת.

לקביעת שיחת יעוץ וקבלת הצעת מחיר לחצו על הכפתור שמתחת.

מה הלקוחות שלנו אומרים?

קונדלראסטה
קונדלראסטה@kundalarasta
Read More
אלעד והצוות שלו עבדו בצורה מקצועית ומהירה להקמת אתר המותג שלנו ופתיחת חנות האונליין. מאז שהתחלנו לעבוד ביחד רואים את התוצאות בלקוחות שממלאים את סניפנו!
ארז נלכה
ארז נלכה@erez.malka
Read More
השירות של אלעד פשוט מדהים! בנה לי דף נחיתה עם עיצוב מטורףף, היה זמין לכל שאלה עם הרבה סבלנות ואיכפתיות, ואפילו מצא לי פתרונות שלא חשבתי עליהם שגרמו לי לצאת מהקופסה ושידרגו השירות שלי! וכל זה במחיר שווה לכל כיס ממליץ בחום, לא תתאכזבו!
אורית שמחוני
אורית שמחוני@simchoni
Read More
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
מרכז אדמה
מרכז אדמה@adama
Read More
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Testa Mind
Testa Mind@lior.testa
Read More
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Previous
Next

סוגי אתרים

אתר תדמית.

אתר שנועד נטו להציג את בית העסק
ולהפנות את הקהל ליצירת התקשרות
עם בית העסק על ידי השארת פרטים
או לחלופין לחיצה על כפתור שיחה או מילוי טופס יצירת קשר.

אתר בלוג.

אתר שנועד להעביר תוכן ומידע שנושא מסוים.
האתר יכיל עמוד דף בית ועמוד בלוג שבו ירוכזו
כל הפוסטים / מאמרים שהועלו אל האתר.

המטרה העיקרית של אתר בלוג הוא לספק כמה שיותר מידע
על תחום מסוים במטרה להביא את הקוראים
ללחיצה על קישורי שותפים שמספקים עמלות לבעל הבלוג.

אתר קורסים.

אתר שהוא למעשה מערכת המאפשרת למכור ולהציג קורסים בוידיאו למספר רב של אנשים במקביל.

עד לשנת 2019 כל מי שרצה להעלות את הקורסים שלו לרשת ולמכור, נאלץ לעשות זאת דרך פלטפורמות יקרות שגובות מאות ואפילו אלפי שקלים בכל חודש על אחסון ומכירת הקורסים!

תודות לתוסף – "סקולילנד" המצב השתנה וכעת אפשר להינות מאתר קורסים שהוא שלך באופן בלעדי ובתשלום נמוך יחסית וחד פעמי.

חנות אונליין.

בפשטות – אתר אינטרנט המאפשר לבצע סליקה ומכירה של מוצרים ושירותים.

גם כאן ישנם מספר פתרונות אפשריים להקמת חנות ומכירת מוצרים אונליין.

החל מתשלום חודשי קבוע של כמה מאות שקלים ועד לתשלום חד פעמי של כמה אלפים.

השיקול כאן הוא האם לבנות את החנות על פלטפורמה חיצונית (משמע הפלטפורמה נסגרת – החנות נסגרת) או לבנות אותה על אתר אישי ששייך לך ובשליטתך לא משנה מה.

ישנם כמובן עוד שיקולים רבים, אך לבסוף זה התפקיד שלנו ב EH-Marketing, להבין מה הצורך שלך כלקוח ולהתאים לך את המערכת שתתאים לחנות אונליין שלך.

משולב.

אתר משולב מכיל בתוכו את כל האלמנטים המופיעים מעלה ולעיתים רק את חלקם.

שימוש בכל האלמנטים המוזכרים למעלה נעשה במקרים שבהם הצורך של בית העסק הוא גם להציג את העסק, גם להעביר מידע בצורת בלוג או קורס וגם למכור מוצרים ושירותים אונליין.

אז נשלב את הכל יחד וניצור אתר חזק ומלא במידע ותוכן יחד עם אפשרויות דיגיטליות מתקדמות.

ואיזה אתר מתאים לך?

לחץ על הכפתור למטה וקבל שיחת יעוץ חינם!