פרסום ממומן

כשזה נעשה נכון, העסק שלך ישבור שיאים חדשים!
ובמידה וזה לא נעשה נכון, אתה תסבול מהוצאה של אלפים או עשרות אלפי שקלים,
תלוי כמובן מה גובהה התקציב שלך וכמה אתה מוכן להשקיע עד שתראה הצלחה?

הבסיס של פרסום ממומן הוא מבחני A/B.

מה זה בדיוק אומר?

נגיד שכתבנו מודעה מצוינת שמדברת בדיוק אל הקהל שלנו וגם בחרנו תמונה טובה!
העלנו את המודעה באחת מהרשתות והינה אנחנו חוזרים לראות ואנחנו לא כל כך מרוצים
ובמקרה הזה גם אין לנו למה להשוות את התוצאות של הקמפיין, איך נדע מה לשפר?

כאן מבחני A/B נכנסים אל התמונה.
כאשר אנחנו מעלים קמפיין חדש, אנחנו נעלה את אותה המודעה מספר פעמים, רק בכול פעם עם שינוים קטנים.

לדוגמא במידה ואנחנו רוצים לבדוק את הטקסט, נעלה 3 מודעות זהות בעלות אותה מטרה,
אך עם שינוים קטנים או גדולים בטקסט המודעה.

לאחר שהמודעה תרוץ מספיק זמן יהיה בידנו מספרים שחור על גבי לבן שמראים לנו איזו מודעה הביאה ביצועים יותר טובים.

נבחר את המודעה המנצחת ואיתה נמשיך לרוץ, ככה אנחנו בעצם מוודאים שאנחנו רצים עם המודעה הטובה ביותר
ולא עם המודעה המתפשרת ביותר.

את מבחן ה A/B ניתן להריץ כמה פעמים שרוצים וככה אפשר לבדוק – הנעות לפעולה שונות, /
תמונות שונות, סרטונים שונים, קהלים שונים, מעורבויות ועוד.

כלי ה A/B הוא כלי חזק ועוצמתי ועם זאת כשלעצמו הוא לא שווה כלום
אם לא נעשה חשיבה ותכנון לפני כל כתיבת פוסט או מודעה.

איפה אפשר לפרסם?

הרשתות העיקריות שבהן ישראלים אוהבים לגלוש ובכלל כל העולם כולו,
הם: גוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, אתרי מאמרים וכמובן טיק טוק.

רצוי להפגין נוכחות בכל אחת מהפלטפורמות, בין על ידי תחזוקת עמוד או על ידי פרסום ממומן.

מחקר שוק נכון יגלה לנו היכן נמצא הקהל שלנו, ככה לא נבזבז מאמצים רבים על כל הרשתות יחד
ולמעשה נתמקד ברשתות שבהן הקהל שלנו נמצא.

את שאר הרשתות אפשר עדין להמשיך ולתחזק אך לא עם רגל על הגז וכך ליצור בסיס
ונוכחות על בכל מקום שבו יש הרבה קהל.

אופי המודעה והמטרה שלה.

דבר נושף חשוב ביותר הוא מה המטרה של המודעה?

מה אנחנו רוצים לקבל ממנה?
האם מעורבות? (לגרום לאנשים להגיב ).
האם לחיצות על הלינק?
האם המרות בדף נחיתה / חנות?
או שאנחנו רוצים לגרום להם לשלוח הודעה?
יש גם מצב שאנחנו רק רוצים לבדוק את הקהל.

ברגע שאנחנו יודעים ורושמים לפנינו מה המטרה הסופית שאנחנו רוצים להשיג,
יהיה לנו הרבה יותר קל לנסח ולבנות את המודעה ובכלל את כל הקמפיין בהתאם
ולאחר שהוא רץ מספר ימים נוכל להשוות את התוצאות שקיבלנו לתוצאות שהצבנו לעצמנו ולהשתפר בהתאם.

אם אתם רוצים שאני והצוות שלי נעשה בעבורכם את עבודת הפרסום ממומן ברשתות,
לחצו על הכפתור שמתחת והשאירו פרטים.

כתוב את הכותרת כאן