מרגע שיש בידנו את כל המידע המקיף על הלקוח שלנו, אנחנו יודעים למעשה איך לדבר אליו,
היכן למצוא אותו, מה מושך אותו ומה מעניין אותו.
כל הדברים האלו יחד עוזרים לנו ליצור מודעות, פוסטים ותוכן שמותאם בדיוק ללקוח האידיאלי שלנו,
מה שמקרב אותנו עוד יותר לאחוזי מכירה וסגירה גבוהים.
מכיוון שהתוכן והמודעות שלנו מתאימות לחקוח האידיאלי שלנו כמו כפפה ליד.
כל התהליך הזה נקרא ביצוע מחקר שוק ובניית אווטאר.
אפשר לחשוב על כל העניין בצורה כזו:
מה הייתם מעדיפים?
לכתוב פוסט גנרי על נושא מסוים ופשוט לעלות אותו אל הרשת או לחלופין הייתם מעדיפים לכתוב פוסט
שמותאם בדיוק לקורא, תופס אותו בדיוק ברשתות שבהם הוא נמצא ומושך אותו לקרוא עד הסוף ולהשלים פעולה?
(השלמת פעולה – השארת פרטים, לחיצה על המודעה)