חקר שוק ובניית אווטאר.

אל מי אנחנו מדברים?
מי הוא באמת הלקוח האידיאלי שלנו?
אילו דברים הוא אוהב?
היכן הוא גולש?
ואת מי הוא מעריץ?

התשובות לשאלות האלו ועוד רבות, מספקות לנו את היכולת לראות
ולהבין מי הוא בדיוק הלקוח שלנו.

איפה הוא נמצא והיכן הוא פעיל.

מרגע שיש בידנו את כל המידע המקיף על הלקוח שלנו, אנחנו יודעים למעשה איך לדבר אליו,
היכן למצוא אותו, מה מושך אותו ומה מעניין אותו.

כל הדברים האלו יחד עוזרים לנו ליצור מודעות, פוסטים ותוכן שמותאם בדיוק ללקוח האידיאלי שלנו,
מה שמקרב אותנו עוד יותר לאחוזי מכירה וסגירה גבוהים.

מכיוון שהתוכן והמודעות שלנו מתאימות לחקוח האידיאלי שלנו כמו כפפה ליד.

כל התהליך הזה נקרא ביצוע מחקר שוק ובניית אווטאר.

אפשר לחשוב על כל העניין בצורה כזו:
מה הייתם מעדיפים?
לכתוב פוסט גנרי על נושא מסוים ופשוט לעלות אותו אל הרשת או לחלופין הייתם מעדיפים לכתוב פוסט
שמותאם בדיוק לקורא, תופס אותו בדיוק ברשתות שבהם הוא נמצא ומושך אותו לקרוא עד הסוף ולהשלים פעולה?

(השלמת פעולה – השארת פרטים, לחיצה על המודעה)

זה לא סוד שרבים מדלגים על השלב הזה, זה שלב ארוך ומאתגר שדורש שיטוט עמוק באינטרנט
ועבודה עם טבלת אקסל וסיכום והבנה של כל מה שנמצא לכדי יצירת – אווטאר
שהוא הלקוח הפוטנציאלי שלנו שאליו אנחנו מדברים.

את ההבדל בין עסקים שיודעים בדיוק אל מי הם מדברים וכאלו שלא,
ניתן לראות ולמדוד על פי מידת ההצלחה של אותו בית עסק.

גם אם אתה כבר עם עסק קיים שעובד ורץ כמו מכונה משומנת,
עדיין אתה יכול לערוך מחקר שוק ובניית אווטאר ולהבין יותר לעומק מי הם הלקוחות שלך,
מה הם אוהבים ומה הם רוצים?

הפעולה הזו יכולה להניב לך רק דברים טובים.

במידה ואתה מעוניין שאני והצוות שלי נערוך בשבילך חקר שוק
ובניית אווטאר לחץ על הכפתור שמתחת והשאר פרטים.

כתוב את הכותרת כאן